En toen gingen we bijna!! - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Kim Hoevenaars - WaarBenJij.nu En toen gingen we bijna!! - Reisverslag uit Venhorst, Nederland van Kim Hoevenaars - WaarBenJij.nu

En toen gingen we bijna!!

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Februari 2013 | Nederland, Venhorst

Hallo Allemaal,

Jaja, en dan is het ineens bijna zover, We gaan al over 3 dagen.
De voorbereiding zijn zo goed als klaar! Al mijn spullen liggen klaar, nu moet het alleen nog in de koffer gelegd worden, hopen dat ik alles mee kan krijgen.

Dit weekend heb ik afscheid genomen van mijn vriendinnetjes! Wat was dat moeilijk. Maar wat heb ik nog lekker genoten van dit weekend, zaterdagavond nog even voor de laatste keer wezen stappen in Uden! En zondag nog gezellig met de meiden bij elkaar gezeten! Wat een mooi, lief boek heb ik van ze gekregen! Met foto's erin en ieder heeft er een verhaaltje ingezet. Zo mooi en super lief! Dankjulliewel Meiden!

Donderdag vertrekken we dan dus eindelijk naar Malawi, Na ong. één jaar van voorbereiding komt het nu wel heel dichtbij. Maar wat heb ik er veel zin in! Ik houd jullie op de hoogte door regelmatig een verhaaltje te plaatsen!
En reacties zijn natuurlijk altijd welkom. :)

Groetjes Kim

  • 04 Februari 2013 - 11:09

    Eefje:

    Hee lieve Kimmie,

    Ja het was zeker een heel fijn weekend.. alleen idd ook erg moeilijk. . Ik ga je zeker missen maar we houden contact. Ben blij dat je ons boek zo mooi vind.

    Heeeeel veeeeeeel succes en plezier in Malawi! Xx

  • 04 Februari 2013 - 11:11

    Esther Raijmakers:

    Hoi Kim,

    Goeie reis over drie dagen.
    En we zullen je verslagen wel lezen hoe het in Malawi gaat.
    Have fun en je zult er zeker veel ervaringen op doen.

    Groetjes Esther.

  • 05 Februari 2013 - 17:14

    Elly Van Den Bosch:

    Hoi Kim

    Het gaat nu echt opschieten.
    Ben je er klaar voor? Super gaaf dat jullie met elkaar naar Malawi gaan ik wens jou een leerzame tijd en het gaat je zeker lukken.
    Steun op elkaar als het moeilijk is maar geniet er zeker van.
    We zien elkaar donderdag op Schiphol.
    Succes met de laatste voorbereidingen.

    Groetjes
    Elly van den Bosch

  • 06 Februari 2013 - 19:16

    Elise Branten:

    Kim, een goede reis en veel plezier. Geniet ervan, het is een ervaring waar ja je hele leven op terug kunt kijken! Ik zal met aandacht je belevenissen in Malawi volgen.
    groet, Elise

  • 07 Februari 2013 - 10:16

    Janneke Willemse:

    Hee Kim,
    Heel veel succes!
    Groetjes Janneke

  • 07 Februari 2013 - 13:45

    Andet Vd Heijden:

    Hoi Kim,
    Heel veel plezier en een leerzame tijd in Malawi!!
    Goeie reis.
    Groetjes Andet

  • 08 Februari 2013 - 13:24

    Papa Mama Roy:

    Hallo Kim

    Eindeijk je bent er na een lange voorbereiding en de nodige trubbels zijn jullie eindelijk in Malawi.
    Hopelijk gaat de rest allemaal zeer voorspoedig.
    We sprekn je binnenkort.

    liefs van papa mama Roy.

  • 10 Februari 2013 - 11:08

    Anja Bijvelds:

    Hoi Kim.
    Wij hoorden van jullie pap en mam dat je goed bent aangekomen in Malawi. Dus nu kan het dan echt beginnen!
    Wij wensen jou een supermooie tijd toe en schrijf maar veel verhaaltjes zodat wij jou belevenissen kunnen volgen!
    Groetjes van je overburen, de fam. Bijvelds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Ik ga voor 4 maanden in Malawi Stage lopen. Hier gaan ik met Lisa en Joëlle heen. Wij gaan werken in een Ziekenhuis het St. Gabriëls Hospital.

Actief sinds 05 Jan. 2013
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 13325

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 07 Juni 2013

Malawi..

Landen bezocht: